shutterstock_765411640

Ansøgningsproces - MBA

Ansøgningsprocessen kan være en tidskrævende proces, når du går ind i en af verdens mest anerkendte business schools. Der er derfor store krav til formaliteter. Vores anbefaling er, at du kommer i gang så hurtigt som muligt. Vi hjælper gerne med at besvare spørgsmål og gennemgå alle dine dokumenter under processen, og vi vil påminde dig om, hvilke dokumenter du bør indsende først til gennemgang.

Næste Executive MBA hold starter den 1. oktober 2021. 

Send ansøgningen

Udfyld dokumenterne
50%

Når du ansøger vil du modtage forskellige dokumenter du skal udfylde og returnere til os. Da der er en del dokumenter, der skal udfyldes beder vi dig om løbende om at indsende dem. Dette skal gøres via en krypteret email, som vi sender til dig så snart starter ansøgningsprocessen.

 

Gennemgang fra Henley Danmark

Feedback fra Henley Denmark
60%
Vi vil meget gerne hjælpe dig gennem ansøgningsprocessen. Derfor læser vi gerne dine dokumenter igennem for at sikre, at de opfylder kravene, før de officielt indsendes.

Underskriv dit MBA offer-letter

Godkendelse fra Henley UK
80%
Du modtager et offer-letter fra Henley, når din ansøgning er godkendt. Din plads på Henley programmet er sikret når du også selv har underskrevet dokumentet og betalt for stage 1.

Betaling

Optaget efter betaling
100%

Betalingsbetingelser:

25% af beløbet for Stage 1 skal betales, når du modtager dit Offer Letter fra Henley UK. 75% af beløbet for stage 1 betales d.30. september 2021, som er dagen før holdet starter. Ønsker du at betale hele beløbet samlet tidligere for at sikre at din virksomhed får betalt er du selvfølgelig også velkommen til det.